“Ik verwachtte een pittige dame en vind je in werkelijkheid veel zachter en enthousiaster”, zei Helma Looman tijdens onze neuromarketingscan.
Dat krijg ik vaker te horen als ex-militair met een serieuze LinkedIn foto. Volgens de beoordeling op Photofeeler.com scoort mijn oude foto hoog ‘competent’ (9,9, dat is top 1%)) en ‘influential (9,8, top 2%) maar slechts gemiddeld op ‘likable’ (5,9).
Dus ik heb er een nieuwe foto op gezet. De prachtige foto die Mark Uyl heeft gemaakt voor mijn interview in ZIN-magazine. Die scoort op ‘likable’ namelijk veel hoger (9,4, top 10% ). Hij komt wel wat lager uit bij de andere twee. ‘Influence’ zakt naar een top 20% score van 8,4. En ‘competent’ naar een ‘boven gemiddelde’ score van 7,9.
Wat vind je ervan? Is het een goede fotowissel? Of kan ik beter terug naar de strengere foto? Laat het me weten op info@depitchcoach.nl